22 Temmuz 2007 Pazar

22 Temmuz 2007 Seçimlerimiz..,

22 Temmuz 2007…

Unutulmayacak tarihler arasında yerini alacak benim hayatımda. AK Partinin tek başına iktidara gelmeyi garantilemesinden değil de benim ilk oy kullandığım seçim olması dolayından.

Bu seçim propagandalarını yakından ve bilinçli bir şekilde takip edebildiğimden belki de hafızamda yer alacak.

Seçim öncesi Silivri ‘de tatildeydim.İki kişilik küçük ama bir o kadar büyük sohbetlerin ortak noktasıydı malumunuz seçimler.Kumsalda,parkta,bahçede,yemekte,otobüste,ayak üstü lakırdılarda,msn ortamında,beach clubtan bozma kahveyi andıran iğrenç müzikli ve zarların seslerinden karşımızdakinin ne dediğinin duyulmasının bile zor olduğu ortamların dahi konusuydu seçimler..,

Kimilerine göre zaten Amerika belirliyormuş başımıza gelecekleri, kimilerine göre oy atılacak parti mi varmış ki ben ona oy atayım panorayasında, kimileri beyim nereye atarsa ben de o taraftayım acizliğinde,kimileri çocuklarının düşüncelerini az çok değiştirmeye çalışmakta,kimileri birileri şöyle ki böyle olmalı ve olması gerekir derken dolu dolu bir seçim yaşadım-k-( içeriği ne kadar dolu orası tartışılır ).

Sabahın erken saatinde çıkmayacaktık aslında yola stratejimiz buydu. İyi ki de çıkmadık çünkü oldukça kalabalıkmış sabah saatleri okulların kartonda bozma oy atma yerleri.10.30 da İstanbul yoluna çıktığımızda yolun tıkalı olacağını düşünürken açık olduğunu ve karşı şeridin ise aksine oldukça kalabalık olduğunu görünce çoğunluğunun yazlıkçı olduğunu anlayabiliyorsunuz.

Söylentilere ve de gözlemlerime göre şehirde harika bir hava vardı sanki tebessüm ediyordu bize bu yaz sıcağı- her ne kadar bunaltsa da -.İnsanların yüzünde bir tebessüm bende de haklı bir gururlanma, ee ne de olsa benim de artık söz hakkım olacaktı.

Oyumu kullanacağım sınıf ve sandık başındaki birbirinden ilginç ve bir okadar birbirine benzeyen 7–8 tane tip karşıladı beni tebessümle. Oy pusulamı ve zarfımı alarak gittim gizli bölmeme J.Malumunuz oy pusulamız büyük olunca katlaması da oldukça bir zahmetli oluyor. Yanlış katlama oyunuzun geçersiz olmasına dahi sebep olabiliyor.

Velhasıl zarfımı katlayıp sandığa atarak vatandaşlık görevimi yerine getirmenin vermiş olduğu zevkle evime geldim. Meğerse iş bununla da kalmıyormuş, bundan sonra da kime verdin bakalım? Sohbetleri ve belkide tartışmaları alıyormuş sahneyi. Bu sohbetlerin de ardından heyecanlı olacağını düşündüğüm seçim konuşmaları ve kanallarda yayınlanan seçim analizleri ne kadar can sıksada bir seçim dönemini daha bu şekilde atlattı T.C.

Ben kime oy verdiğimi veya başa gelen hakkında herhangi bir yorumda ve propaganda da bulunamama çünkü ben çizgisiz bir dosyayım.Umarım ülkemiz için hayırlısı olur..,

Hiç yorum yok: