8 Ağustos 2007 Çarşamba

_En Büyük Düşmanımız Kim?_

Biraz uzun zaman oldu yazamayalı.Her heveslendiğimde bir aksilik çıkıyordu- işin aslı içimde yazma isteğinin olmaması ya..,-.

1-2 güne kadar hasta olmam kırmıştı herhalde yazma isteğimi.Biraz biraz iyileşiyorum galiba ki yazmaya çalışıyorum bıraktığım yerden.- Herhalde bu zamanda bu havada hasta olan ender kişilerdenim ya neyse..

Bir dostumun msn uzantısında gormüştüm yularıdaki başlığı.En büyük düşmanını kim? diye soruyordu kendine ve bu çıkmazda doğru analizi teşhis etmeye çalışırcasına...Benim yanıtım klasik verilebilecek ve herkesin ilk aklına gelen " kendimiz " yanıtı olmadı..Bence en byük düşmanımız " dostumuz " dur dedim, diyorum..

Bu başlık altında anket hazırlamayı düşünüyordum fakat sizlerin de bu konu da söyleyecek çok şey olduğunuzu düşünerek bu şekilde bir etkileşimde bulunmak istedim...Bakalım Sizce En Büyük Düşmanımız Kim?? veya En Büyük Düşmanınız Kim??..,

2 yorum:

Adsız dedi ki...

dost başa düşman ayağa bakarmış derler buna göre ayağına bakan en büyük düşmanımız denilebilir mi?şaka bir yana da bence enbüyük düşmanımız nevsimizin kötü yanı işte asıl düşman onu hiç bir zaman durduramayız ama etkisini azaltabiliriz asıl o zamn şu çıkıyo ne kadar kendini bilen tavrı ile nevsimize hakimiz?

Adsız dedi ki...

arif diye bi arkadaşım var asıl düşmanım o bnm hiç sevmem kendisini.

şaka bir yana

benim en büyük düşmanlarım yüzüme gülen ama arkamdan karış karış mezar kazanlar.yüzüme gülüp arkamdan konuşanlar ve beni kıskananlar.