16 Ağustos 2007 Perşembe

_D.G.s__

Sürekli siliyorum yazdıklarımı nasıl duygular içinde olduğumun ötesinde biraz daha hafif olsun diyorum yazım veya bir isyanın başlangıcı olmasını..

D.G.S. hakkında sınav sonrasında soru ve yanıtlarıyla, dgs sınavıyla ilgili herhangi bir yazıya rastlayamadığımdan bahsediyordum.Herhangi bir yazıya veya bilgiye ulaştığımda bilgilendireceğimi de sözlerime eklemiştim sanırım.

Geçen salı açıklandı beklenen sınav.14-08-2007...Yani doğduğum günün evvelsi...

Sürekli aklımdaydı, arkadaşlarımla konuşma diyologlarımız kalıplaşmıştı artık: DGS hakkında varmı bir haber??

Şimdi var haberimiz ve haberim..Oldukça umutluydum halbuki sınavdan önce..Çok az kişiye söylemiştim sınavımın iyi geçtiğini ve umutlu olduğumu..

Sınav sonrası sorulan soruların klasik cevabıyla sürekli fena değildi, belli olmaz, işallah olur diyordum içimdeki aslında oldu duygularını bastırarak...

Beklemediğim bir sonuçla da son buldu..
Sanırım doğum günümün uğursuzluğu umutlarımın da önüne geçti...Fakat 15 inde yaşamış olduğum doğum günü diğer güzel hatıralarında arasında yerini adlı..
Genellikle durağan bir günü yaşayacak olan doğum günüm bu sene biraz daha hareketliydi..Biraz biraz toparlıyorum kendimi- tabiki bunda BACKSPACE tuşunun etkisi çok fazla...
Şimdi hayat yavaş yavaş değilde oldukça sert bir rüzgarla kendini göstermeye başladı.Şimdilik çalışma hayatının içindeyim belkide ilerde çalışacağım farklı bir sektörde...Cv hazırlama telaşı , refesans, seyahat engeliniz varmı?, en az 3 hafta içinde önden ve yandan çekilmiş fotoğraflarınız... gibi amacı belli olmayan ,anlaşılamayan taleplerle içi içe olucam büyük ihtimalle..
Ayrıca DGS mahdurlarına sevinçli mi nasıl desem bi haber verebilirim...Y.Ö.K Önlisans mezunlarına lisans tamamlama olanağını sağlamak için karar almış fakat daha yürürlüğe girmemiş aklınızda bulunsunn....

http://www.samanyoluhaber.com/sondakika-63800.html

http://vatan.wordpress.com/2007/08/07/yokten-teknik-egitim-fakulteleri-ve-meslek-yuksek-okullari-hakkinda-yeni-kararlar/#comment-4056

Adreslerinden gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok: