30 Haziran 2007 Cumartesi

Cizgisiz Dosyalarım

Başlangıçlar herzaman olağandan sıyrılmalıdır kendini belli etmelidir, adı üstünde başlangıç.Blog? hakkında fazla bir bilgim olmamasına rağmen bu işin altına girdim sormuş olduğum; senin neden bir blog? un yok? sorusuna mantıklı bir cevap bulamayınca oturdum bilgisayar başına ve araştırmaya başladım google da.Sonrası malum Blogger de bir başlangıç yapmaya çalışırken buldum kendimi.Amaç,sıradan bir blog değil de herkesin katılımını sağlayabileceğim cizgisiz dosyalar oluşturmak.Kendimce makaleler oluşturmaya çalışacağım kimi zaman güncel kimi zaman ise gün aşırı.Amaçlarımın önemli kısmını,fark edilmek değil de fark yaratmak oluşturduğu için şimdiden heyecenlandım yapabilirmiyiz diye.Neden olmasın ki ;) bekleyin, takip edin ve görün ;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

slm
heyecanın yersiz diil,dediğin gibi neden olmasın ki???oldu bile:)
'Amaçlarımın önemli kısmını,fark edilmek değil de fark yaratmak ' diyorsan we amaç dikkat çekmek diilse,derdini belki de derdimizi anlatabileceksen güzel bi başlangıç:)kolay gelsin der dewamını beklerim:)arkandayım,güzel olmuş gibi:)